SERVIS STROJE

  • MM slash DD slash YYYY
  • V případě, že se reklamace (záruční oprava) neprokáže nebo byla vada způsobena úmyslným poškozením, případně bylo poškození způsobeno nedbalostí, neodbornou údržbou nebo neodborným provozováním ze strany Objednatele, jeho zaměstnanců nebo třetích stran, nebude tato reklamace uznána a související náklady budou vyfakturovány dle skutečnosti. Objednatel se zavazuje náklady na základě faktury uhradit. Pro urychlení vyřízení Vaší žádosti o servis či reklamaci zašlete fotografie závady, čísla stroje a součástek na email mitek@mitek.cz nebo je nahrajte do tohoto adresáře na našem úložišti Dropbox. Po nahrání fotek klikněte na odeslat.

Vážení obchodní přátelé,

rádi bychom Vás informovali, že od 15.12.2025 bude sklad uzavřen z důvodu stavebních úprav, provádění inventur a následně bude zahájena celozávodní dovolená. V tomto období nebude možné zboží objednávat ani vydávat.
Poslední expediční den veškerého zboží v tomto roce bude 12.12.2025 do 14:00 hodin. Objednávky prosím nenechávejte na poslední den, ale posílejte je s předstihem.
Příjem objednávek a provoz skladu bude zahájen ve čtvrtek 05.01.2026.

S pozdravem tým MiTek Česká republika,